Ζέφυρος - Ρόδος, 85100 - Κτίριο ΔΟΥ, 6ος Όροφος 2241038151
Tηλέφωνο:

2241038151

Δευτέρα - Παρασκευή

8:00 π.μ - 4:00 μ.μ

Email:

farmsyldod@gmail.com

Ανακοινώσεις / Νέα

 

28/12/2018

Συνάδελφοι,όπως σας ενημερώσαμε με μήνυμα, ξεκίνησε από τον ΕΟΠΥΥ η εφαρμογή του νόμου που προβλέπει εκπτώσεις για τα φαρμακεία που πετυχαίνουν τον στόχο τους στην χορήγηση των γενοσήμων.

Ο Φ.Σ.Δ πρώτος και ίσως μοναδικός ζήτησε την εφαρμογή του νόμου αμέσως μόλις επιβλήθηκε το απαράδεκτο χαράτσι του 0,8% με επιστολή του προς τον Π.Φ.Σ που επισυνάπτουμε αλλά και με τοποθέτηση του στην τελευταία Γ.Σ του Π.Φ.Σ.

Για μια ακόμα φορά αθόρυβα δικαιωνόμαστε σήμερα. Παρόλα αυτά είμαστε έτοιμοι με την δικηγόρο του συλλόγου σε συνεργασία με την νομική υπηρεσία του Π.Φ.Σ να προσφύγουμε και κατά της απαράδεκτης επιβολής του 0.8% και αμέσως μετά τις γιορτές θα ενημερωθείτε για τις προγραμματισμένες ενέργειες.

Καλές Γιορτές.

Ακολουθεί η επιστολή:

 

 

ΡΟΔΟΣ 26/06/2018

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ύστερα από την ψήφιση του Ν.4549/2018 (άρθρο 26) με τον οποίο επιβάλλεται ένα ακόμα άδικο χαράτσι στους φαρμακοποιούς, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε: 

- Γιατί δεν έχει τεθεί ακόμη σε εφαρμογή το άρθρο 88 του Ν.4472/2017.

- Εάν εκκρεμεί η Υ.Α. που θα εξειδικεύει τις λεπτομέρειες και τις διαδικασίες εφαρμογής του νόμου και ποιες ενέργειες έχουν γίνει προς την κατεύθυνση αυτή.


- Με δεδομένο ότι οι νομοθετήσεις των άρθρων 88 και 26 των Νόμων 4472/2017 και 4549/2018 αντίστοιχα, έγιναν για να πετύχει η χώρα μας τον στόχο της αύξησης των γενοσήμων (στον οποίο εξακολουθεί να υπολείπεται), εάν γνωρίζουν οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες και οι θεσμοί για την μη εφαρμογή του Νόμου 4472, που έχει ψηφισθεί από τον Μάιο του 2017.


Συναδελφικά,

Για το Δ.Σ. του Φ.Σ.Δ.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Νικόλαος Φουτούλης                             Κυριάκος Παπαλαζάρου

07/12/18

 
Η ομάδα υποστήριξης eΔΑΠΥ της Διεύθυνσης Πληροφορικής του ΕΟΠΥΥ έδωσε διευκρινίσεις σχετικά με την εκτέλεση συνταγών αναλωσίμων με άυλα barcode. Πιο συγκεκριμένα, διευκρινίζονται τα εξής:

 

-Δεν επιτρέπεται η εκτύπωση και των άυλων barcode της συνταγής στη σελίδα του παραπεμπτικού, αλλά πρέπει να γίνεται σε ξεχωριστή σελίδα. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σωστά η η ψηφιοποίηση της Υποβολής ώστε να προχωρήσει για εκκαθάριση.
-Τα άυλα barcode δεν χρειάζεται να επικολλούνται από τη στιγμή που εκτυπώνεται η ειδική σελίδα.
–Αναλώσιμα που έχουν άυλα barcode εκτελούνται αποκλειστικά με τη διαδικασία των άυλων barcode. Όσοι συνάδελφοι έχουν εκτελέσει παραπεμπτικά με αναλώσιμα που έχουν άυλα κουπόνια και εκ παραδρομής τα πέρασαν χειροκίνητα με αναζήτηση είδους, πρέπει να ακυρώσουν τα παραπεμπτικά και να τα επανεκτελέσουν με το σωστό τρόπο.
-Όταν η γνωμάτευση έχει εκτελεστεί με άυλα barcode, κατά την εκτέλεση της γνωμάτευσης παράγεται εκτύπωση στην οποία αναφέρονται αναλυτικά τα άυλα barcode που χρησιμοποιήθηκαν. Αν δεν παραχθεί αυτή η σελίδα σημαίνει ότι η εκτέλεση δεν έγινε με άυλα barcode ή είχε άλλο τεχνικό πρόβλημα ο φαρμακοποιός (πχ βλάβη του εκτυπωτή του). Στην περίπτωση αυτή, μπορεί να αναζητήσει τη συνταγή και να κάνει επανεκτύπωση.
-Σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εφαρμογής, σε περίπτωση ακύρωσης μιας γνωμάτευσης τα άυλα barcode που χρησιμοποιήθηκαν απελευθερώνονται. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις, που από σφάλμα των ηλεκτρονικών συστημάτων μπορεί να παραμείνουν δεσμευμένα. Σε αυτή την περίπτωση κάθε φαρμακείο ή πάροχος που θα λάβει μήνυμα περί μη αποδέσμευσης του άυλου θα πρέπει να απευθυνθεί στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναφέροντας τον αριθμό του άυλου barcode.

 

07/12/18

 
Η ομάδα υποστήριξης eΔΑΠΥ της Διεύθυνσης Πληροφορικής του ΕΟΠΥΥ έδωσε διευκρινίσεις σχετικά με την εκτέλεση συνταγών αναλωσίμων με άυλα barcode. Πιο συγκεκριμένα, διευκρινίζονται τα εξής:

 

-Δεν επιτρέπεται η εκτύπωση και των άυλων barcode της συνταγής στη σελίδα του παραπεμπτικού, αλλά πρέπει να γίνεται σε ξεχωριστή σελίδα. Σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορεί να γίνει σωστά η η ψηφιοποίηση της Υποβολής ώστε να προχωρήσει για εκκαθάριση.
-Τα άυλα barcode δεν χρειάζεται να επικολλούνται από τη στιγμή που εκτυπώνεται η ειδική σελίδα.
–Αναλώσιμα που έχουν άυλα barcode εκτελούνται αποκλειστικά με τη διαδικασία των άυλων barcode. Όσοι συνάδελφοι έχουν εκτελέσει παραπεμπτικά με αναλώσιμα που έχουν άυλα κουπόνια και εκ παραδρομής τα πέρασαν χειροκίνητα με αναζήτηση είδους, πρέπει να ακυρώσουν τα παραπεμπτικά και να τα επανεκτελέσουν με το σωστό τρόπο.
-Όταν η γνωμάτευση έχει εκτελεστεί με άυλα barcode, κατά την εκτέλεση της γνωμάτευσης παράγεται εκτύπωση στην οποία αναφέρονται αναλυτικά τα άυλα barcode που χρησιμοποιήθηκαν. Αν δεν παραχθεί αυτή η σελίδα σημαίνει ότι η εκτέλεση δεν έγινε με άυλα barcode ή είχε άλλο τεχνικό πρόβλημα ο φαρμακοποιός (πχ βλάβη του εκτυπωτή του). Στην περίπτωση αυτή, μπορεί να αναζητήσει τη συνταγή και να κάνει επανεκτύπωση.
-Σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εφαρμογής, σε περίπτωση ακύρωσης μιας γνωμάτευσης τα άυλα barcode που χρησιμοποιήθηκαν απελευθερώνονται. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις, που από σφάλμα των ηλεκτρονικών συστημάτων μπορεί να παραμείνουν δεσμευμένα. Σε αυτή την περίπτωση κάθε φαρμακείο ή πάροχος που θα λάβει μήνυμα περί μη αποδέσμευσης του άυλου θα πρέπει να απευθυνθεί στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναφέροντας τον αριθμό του άυλου barcode.

 

05/12/2018

 

Συνάδελφοι, όπως ενημερωθήκαμε από την ΠΕ.ΔΙ ΕΟΠΥΥ.Δωδεκανήσου όλες οι ενστάσεις των παρόχων που διαβιβάζονται προς εξέταση από την Επιτροπή Ενστάσεων Παρόχων,πρέπει να περιέχουν απαραίτητα την κατάσταση Μεταβολών – Περικοπών της υποβολής για την οποία υποβάλλει ένσταση ο πάροχος καθώς και όλα τα δικαιολογητικά τα οποία και αναιρούν το αποτέλεσμα του πρωτογενούς ελέγχου.

Επίσης από τώρα και στο εξής δεν θα γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά μετά την εξέταση της ένστασης του παρόχου.

05/12/2018

 

Συνάδελφοι, όπως ενημερωθήκαμε από την ΠΕ.ΔΙ ΕΟΠΥΥ.Δωδεκανήσου όλες οι ενστάσεις των παρόχων που διαβιβάζονται προς εξέταση από την Επιτροπή Ενστάσεων Παρόχων,πρέπει να περιέχουν απαραίτητα την κατάσταση Μεταβολών – Περικοπών της υποβολής για την οποία υποβάλλει ένσταση ο πάροχος καθώς και όλα τα δικαιολογητικά τα οποία και αναιρούν το αποτέλεσμα του πρωτογενούς ελέγχου.

Επίσης από τώρα και στο εξής δεν θα γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά μετά την εξέταση της ένστασης του παρόχου.

28/11/2018

Συνάδελφοι,όπως γνωρίζετε, στις 31.10.2018 υπεγράφη νέα Συλλογική Σύμβαση Προμήθειας Φαρμάκων με τον ΕΟΠΥΥ, διάρκειας δύο ετών, ήτοι από 01.11.2018 έως 31.10.2020, υπό τους αυτούς όρους και συμφωνίες με την προηγούμενη συλλογική σύμβαση

Όσοι από εσάς δεν επιθυμούν να εκτελούν συνταγές των ασφαλισμένων του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ πρέπει να δηλώσουν αυτό εγγράφως και πλήρως αιτιολογημένα στον Φαρμακευτικό Σύλλογο, μέσα σε ένα (1) μήνα από την έναρξη ισχύος της παρούσης σύμβασης ή από την έναρξη της λειτουργίας του φαρμακείου.

Υποκατηγορίες

fs12 edapy
fs12 sydagografisi
fs12 eopyy
fs12 pfs
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνηστε μαζι μας
Tηλ. 2241038151
Εφημερίες Ρόδου
Εφημερίες Νησιών

Login